אוכל מוכן סניף קניון הבאר

pd_btnprint_btn
חברת מטעמי בונן מעמידה לרשותכם שירותי קייטרינג המתאימים לכל אירוע ובכל סדר גודל וכן גם אוכל מוכן הנמכר בדוכנים שונים, ביניהם אוכל מוכן סניף באר. בדוכנים, אוכל עשיר ומגוון הנמכר לפי משקל והכל מתוך מחשבה מלאה על הצרכים השונים של כל אחד ואחד מכם.

וותק וניסיון של ארבעה עשורים

מטעמי בונן החלה את דרכה לפני 40 שנה ולא לאט הצטרפו אליה עוד ועוד חברי משפחה, כך שכשאנו אומרים אוכל ביתי של חברה משפחתית, אנו באמת מתכוונים לזה. על החברה והתפריטים של אוכל מוכן סניף באר מנצח השף יהודה בונן, שף מקצועי ולו ניסיון רב שנים בתחום.

אוכל עושים באהבה

אנו במטעמי בונן משקיעים זמן רב ומחשבה מרובה בתפריטים שאנו מציעים לכם, תוך שדואגים לעבוד עם חומרי הגלם הטריים ביותר שקיימים בשוק ומקפידים הקפדה יתרה על הטריות. אנו יודעים שלא לכל אחד יש את הזמן או את האפשרות לבשל לפני שבת או חג ולכן מציעים לכם את האפשרות לרכוש אוכל מוכן. אוכל מוכן סניף באר, נמצא בקרן באר ליד ראשון לציון ונפתח עבורכם מדי יום שישי. מדובר בדוכן גדול אשר בו לבטח תוכלו למצוא מגוון מאכלים בטעמים שאתם הכי אוהבים.

איכות בלתי מתפשרת

אנו במטעמי בונן שמנו לנו למטרה, לדאוג שאתם תהיו שבעים ומרוצים. לכן אנו מציעים שירות של מכירת אוכל מוכן במגוון סניפים. אוכל מוכן סניף באר, כמו סניפים אחרים, בהשגחת בד"ץ בית יוסף, בעל רישיון יצרן, ונמצא תחת פיקוח וטרינרי צמוד. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסניף באר ביום שישי הקרוב ולהתרשם במו עיניכם ממבחר של אוכל מוכן עשיר, מגוון, איכותי ולא פחות חשוב – טעים להפליא!

לפרטים נוספים, בניית תפריט מותאם, הכוונות או כל מידע אודות אוכל מוכן סניף באר אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם!

התקשרו כעת