יום כיפור

pd_btnprint_btn

קייטרינג ליום כיפור

יום כיפור הוא אחד המועדים הקדושים ביותר ולו רק בגלל סגולותיו הייחודיות למחילת עוונות. לכן על מנת להשיג את המחילה הרצויה, מוטלת חובה על בני הדת היהודית המאמינים שלא לאכול ולא לשתות. על מנת שהצום יעבור בשלום וכמה שיותר בקלות, לפני החג נהוג לאכול ארוחה מפסקת, עשירה ומגוונת בטעמים. עם זאת ישנם אנשים רבים שאין להם די זמן להתארגן לערב יום כיפור בשל עבודה או מחויבויות אחרות ולכן עבורכם קייטרינג ליום כיפור יהיה פתרון אידיאלי ומיטבי.

מטעמי בונן מזמינה אתכם ליהנות משירות מיוחד – קייטרינג ליום כיפור

אם עד היום היה עליכם לבשל את האוכל לסעודה המפסקת ולחשוש שמא לא תספיקו לסיים לפני כניסת החג, כיום אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם. אנו במטעמי בונן חשבנו עבורכם על פתרון יעיל והוא אוכל מוכן לסעודה מפסקת, או במילים אחרות: קייטרינג ליום כיפור. בדרך זו תוכלו לחסוך מעצמכם את הטרחה והבישולים ועדיין ליהנות מאוכל ביתי וטעים ומתפריט עשיר אשר בו כל אחד ימצא את מבוקשו.

מדוע כדאי להזמין אוכל מוכן ליום כיפור – כמה סיבות

אם אתם מתלבטים או שלא בטוחים לפניכם כמה סיבות לשאלה: מדוע כדאי להזמין קייטרינג ליום כיפור?

  • לשמור את הכוח – ביום כיפור אתם נדרשים לצום יממה שלמה, דבר היכול להיות מעייף במיוחד. על ידי שירותי קייטרינג אתם יכולים לשמור את כוחותיכם וליהנות מאוכל מזין, בריא וטרי.
  • לא לטרוח – רבים האנשים הצמים אשר בעל כורחם נאלצים לעבוד בערב יום כיפור ולכן לא תמיד יש להם זמן להכין סעודה מפסקת. בעזרת שירותי קייטרינג ליום כיפור תוכלו להסיר דאגה ולהגיע הביתה כאשר הכל כבר מוכן.
  • אוכן מוכן לצאת החג – צום של יממה עלול להיות קשה ומעייף וכשהוא נגמר לא לכולם יש את הכוח כדי להתחיל לבשל. כאשר יש לכם אוכל מוכן מבעוד מועד תוכלו רק לחמם וליהנות מארוחה מזינה ומחזקת.

מטעמי בונן זו חברה משפחתית הפועלת 40 שנים בתחום. אנו מתחייבים על איכותו של האוכל שלנו ולכן פועלים עם רישיון יצרן, תחת השגחת בד"ץ בית יוסף ובפיקוח וטרינרי צמוד.

להזמנת קייטרינג ליום כיפור צרו עמנו קשר ותוכלו ליהנות מסעודה מפסקת מזינה ואיכותית!

התקשרו כעת