קייטרינג לאירועים משפחתיים

pd_btnprint_btn

כבר למעלה מ- 40 שנים שאנו במטעמי בונן מתמחים בקייטרינג לכל סוגי האירועים, ביניהם גם אירועי חוץ. כך שבין אם אתם מתכננים אירוע בחצר הבית שלכם ובין אם בכל מקום אחר, אתם תבחרו את המיקום ואנו נגיע אליכם, תוך לקיחת אחריות מלאה על תפריט עשיר, מגוון וטעים. כמו כן, אנו נשמח להפיק עבורכם את האירוע כולו ולספק לכם מעטפת שירותים בתחום החל ממלצרים, דרך המזון המוכן וכלה בציוד הדרוש לכם.

מתמחים באירועי חוץ

בשנים האחרונות, הפכו אירועי החוץ לטרנד החם בענף האירועים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי-מוסדי. בשונה מאירועים באולם סגור או בגן אירועים, לאירועי חוץ ישנו סטייל ונופך ייחודי שאותו אי אפשר לקבל בשום מקום אחר. העיצוב כיד המלך והתפאורה כמה שיותר טבעית, מה שהופך את האירוע למסוגנן, מיוחד ומרשים. אולם אם אתם באמת רוצים את הפרמטר שישאיר חותם על האירוע שלכם וייחרט בזיכרונם של האורחים, עליכם להשקיע בחברת הקייטרינג שאתם בוחרים.

בדיוק לפי הטעם שלכם

אנו במטעמי בונן מזמינים אתכם ליהנות מתפריט איכותי ועשיר המציע מגוון של טעמים, מידיו של שף הבית – יהודה בונן, שף מקצועי ולו הכשרה של המון שנים בתחום. החברה שלנו מאופיינת במשפחתיות, מה שמבטיח לכם אוכל ביתי וערב לחיך, בדיוק כמו שאתם אוהבים ומגוון מטעמים המתאימים במיוחד גם לאירועי חוץ.

מה הייחוד שלנו?

אנו לא מתפשרים על איכות וטריות האוכל ולכן עובדים עם המרכיבים הכי איכותיים שמוצעים בשוק. כל המרכיבים טריים במיוחד ומטעמי בונן הנה חברה בהשגחת בד"ץ בית יוסף, בעלת רישיון יצרן ותחת פיקוח וטרינרי צמוד, הכל כדי להבטיח לכם את הטוב ביותר. לכן, אם חלמתם על אירועי חוץ ואתם לא מתפשרים על התפריט, אנו ערוכים לבצע עבורכם כל אירוע בכל סדר גודל ולבנות עבורכם תפריט התואם את הצרכים, השאיפות והרצונות שלכם וכן את טעמם של האורחים!

להזמנת קייטרינג לאירועי חוץ, צרו עמנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח להיות שותפים באירוע שלכם.

התקשרו כעת