סוכות

pd_btnprint_btn

קייטרינג לסוכות

רבים מאתנו חיים את החיים בתחושה שנמצאים במרוץ מתמיד, חיי השגרה, העבודה, המטלות השונות של חי המשפחה ועוד. לכן כאשר חג סוכות נמצא בפתח והחופש מנשב לו באוויר, אנו רוצים לנוח על זרי הדפנה ובטח שלא להתחיל לטרוח על בישולים. כאן הצוות של מטעמי בונן נכנס לתמונה והוא מציע לכם מגוון פתרונות קולינריים איכותיים הן בדוגמת קייטרינג לסוכות והן במכירת אוכל מוכן לערב חג ראשון וערב חג שני.

מתי עולה הצורך בקייטרינג לסוכות?

קייטרינג לסוכות או אוכל מוכן לערב החג מהווים פתרון מושלם עבור אנשים אשר רוצים ליהנות מאוכל ביתי, מזין, בריא, טרי וטעים אך מבלי לטרוח בעצמם. התפריט של מטעמי בונן כל כך מגוון, כך שכל אחד יכול למצוא מנות שהוא אוהב ומזכירות לו טעם של בית. אל העובדה שלרשותכם עומדות שתי אפשרויות בחירה עיקריות נלווים יתרונות רבים, כך שכל אחד יכול לבחור בשיטת האירוח שעונה על צרכיו ועל טעמו האישי. בין אם בחרתם בשירותי קייטרינג לסוכות עד הבית ובין אם בקניית אוכל מוכן בחנות, תוכלו ליהנות ממגוון מטעמים ערבים לחך ומתפריט מגוון ועשיר.

מטעמי בונן – על חודו של מזלג

מטעמי בונן היא חברה משפחתית אשר פועלת בתחום הקייטרינג והאוכל המוכן כבר מעל 40 שנים. האהבה לאוכל היא המכנה המשותף לכל חברי המשפחה אשר שותפים להפעלתה והיא מורגשת בכל מנה ומנה בתפריט. שירותי הקייטרינג לסוכות והאוכל המוכן שהחברה מציעה מאפשרים לכם לארח את בני המשפחה הקרובים תחת קורת גגכם וליהנות מזמן איכות משותף ומאוכל טעים, כל זאת ועוד ללא מאמצים מיותרים!

במטעמי בונן אנו מתחייבים על טיבו של הקייטרינג ולכן פועלים עם רישיון יצרן, תחת השגחת בד"ץ בית יוסף ובפיקוח וטרינרי צמוד.

להזמנת קייטרינג לסוכות או לבירור פרטים אודות דוכני אוכל מוכן לסוכות צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

התקשרו כעת