ראש השנה

pd_btnprint_btn

עת מתקרב אלינו ראש השנה, ורגע לפני שאתם מתחילים לעמול על הכנת ארוחת החג, אנו במטעמי בונן מזמינים אתכם להתרווח וליהנות מארוחת חג טעימה, טרייה ואיכותית ומבלי להשקיע מאמצים. איך אתם שואלים? בעזרת אוכל מוכן לערב החג!

קייטרינג לראש השנה – אוכל מוכן עבור כל המוזמנים

כל ארוחת חג היא סיבה למסיבה, במיוחד עבור המוזמנים והאורחים. לעומת זאת, המארגנים של האירוע ובמילים אחרות – המארחים, הם אלו שצריכים לטרוח ולהשקיע את מאמציהם החל מניקיון הבית, דרך סידור השולחן ועד לבישולים. השנה, אנו מעניקים לכם את האפשרות להסיר מעליכם מטלה אחת מרכזית ועדיין לזכות לערב מיוחד ולארוחה טעימה על פי מיטב המסורת. קייטרינג לערב ראש השנה הוא קונספט שנועד במיוחד עבורכם – הרוצים לארח כיד המלך ולהציע תפריט עשיר במיטב המאכלים המסורתיים והאהובים והכל ללא השקעה מרובה מצדכם.

חברה משפחתית המתמחה באוכל ביתי

היתרון במטעמי בונן הוא גם מה שמייחד אותנו מחברות אחרות בתחום – אנו חברת קייטרינג משפחתית הפועלת כבר 40 שנים ומתמחה באוכל מוכן ובשירותי קייטרינג והכל תחת ניצוח של שף הבית, יהודה בונן, שהנו שף מקצועי ומנוסה אשר אמון על בניית התפריט העשיר והמגוון ביותר עבורכם. כל המאכלים שאנו עושים בהם שימוש הם תמיד הכי טריים שיש בנמצא, וכוללים מרכיבים מן השורה הראשונה בלבד.

שילובי הטעמים שלנו יאפשרו לכם ליהנות מכל המנות המסורתיות לצדם של טעמים חדשים אותם מעולם לא הכרתם. האהבה וההשקעה בכל פרט ופרט, הם אלו שיהפכו את ארוחת החג שלכם לטעימה במיוחד – ואת האירוח שלכם לבלתי נשכח.

עם 40 שנות ניסיון לא מתווכחים

אנו במטעמי בונן לא מתפשרים על הטוב ביותר עבורכם. לכן המקום פועל בהשגחת בד"ץ בית יוסף, בעל רישיון יצרן ונמצא תחת פיקוח וטרינרי צמוד. אנו מזמינים אתכם ליהנות מכל היתרונות של אוכל מוכן / קייטרינג ראש השנה כבר עכשיו.

צרו עמנו קשר ונשמח לבנות יחד אתכם תפריט אשר תואם את כל הטעמים האהובים עליכם.

התקשרו כעת