קייטרינג לבר מצווה

pd_btnprint_btn

קייטרינג לבר מצווה

כבר מעל ל – 40 שנה ששירותי הקייטרינג לבר מצווה של מטעמי בונן מדברים אל החך הישראלי בעזרת מגוון טעמים ועל ידי שימת דגש על כל הפרטים הקטנים שיהפכו את האירוע שלכם למושלם. מחברה משפחתית קטנה הפכנו למעצמה ולו רק בגלל ההקפדה היתרה על איכות חומרי הגלם, על השקעת מחשבה רבה בבניית התפריט, על יצירתיות וכן מקוריות של כל מנה ומנה, על צורת ההגשה ועל התאמה מדוקדקת בין הקייטרינג לאופיו של האירוע שלכם.

סוד הצלחתו של קייטרינג לבר מצווה – על קצה המזלג

לקראת כל סיומו של אירוע מוצלח עולה שאלת השאלות והיא עוסקת בעיקר בקשר הקיים בין הצלחת האירוע לבין האוכל שהוגש בו. למעשה כיום זו כבר עובדה ידועה לכל: אין זה משנה עד כמה תשקיעו בלבוש, בעיצוב, באטרקציות, בגימיקים או במתנות, הקייטרינג הוא סוד הצלחתו של כל אירוע ואירוע. הדרך אל ליבו של האדם עוברת בקיבה ומשזו שבעה ומרוצה הרי שהאירוע ייחרט בזיכרונם של האורחים לטובה והם ידברו עליו רבות. לכן יש להשקיע מחשבה יתרה בבחירת קייטרינג לבר מצווה ואין להקל בכך ראש.

כשמדברים על קייטרינג איכותי מדברים על מטעמי בונן

במטעמי בונן אנו שמים דגש רב על איכותם של חומרי הגלם, כמו גם על טריותם המרבית וכל המטעמים שלנו הם פרי של עבודה משותפת ושל השקעת מחשבה יצירתית בשילוב של כל המרכיבים. יותר מכך, כיאה לחברה שגדלה ומתפתחת ככל שחולפות השנים, אנו דואגים שלא להישאר מקובעים ולכן יכולים לתת מענה לסוגים שונים של אירועים, בכל סדר גודל ותוך התאמה מלאה לצרכים שלכם.
אנו מזמינים אתכם ליהנות מקייטרינג לבר מצווה ברמת איכות גבוהה ובלתי מתפשרת. זאת תוך שמתחייבים על טיבו של הקייטרינג שלנו ולכן פועלים עם רישיון יצרן, בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובפיקוח וטרינרי צמוד.

 

צרו עמנו קשר ותוכלו ליהנות מקייטרינג לבר מצווה התפור למידותיו ולאופיו של האירוע שלכם.

התקשרו כעת