קייטרינג לסעודות מצווה

pd_btnprint_btn

כבר למעלה מ- 40 שנים שאנו, במטעמי בונן, מספקים שירותי הסעדה לסעודות מצווה, תוך שמקפידים על תפריט עשיר, מרכיבים טריים ואיכותיים והמון השקעה ואהבה בכל מנה ומנה.

מהן סעודות מצווה?

לכל אורך ההיסטוריה של הדת היהודית, לסעודות ישנה חשיבות רבה. אולם בעוד ישנן סעודות "רגילות", ישנן גם סעודות אשר קשורות למצוות שונות של הדת כמו למשל ברית מילה, חתונה, סעודת שבת וכדומה.

היות וסעודות מסוג זה נחשבות למצווה, עליהן לכלול מרכיבים מסוימים ביניהם – יין, לחם, בשר ודגים, כאשר לכל עדה ישנם את המטעמים המאופיינים עם המנהגים שלה. לכן, כאשר הנכם מעוניינים לערוך סעודת מצווה, חשוב לבחור בקייטרינג ביתי ומשפחתי, אשר יש לו ניסיון בתחום ויכול להציע לכם ולמוזמנים שלכם שפע של אוכל טעים, טרי וביתי והכל עם הטעמים אותם אתם מכירים ואוהבים.

השילוב המנצח בין ניסיון, אהבה למקצוע ומקצועיות

מטעמי בונן זהו קייטרינג משפחתי אשר פועל כבר ארבעה עשורים בתחום. כל התפריטים שלנו הם פרי היצירה של עבודה משפחתית והכל בניצוחו של השף יהודה בונן, שף מקצועי ולו הכשרה מקיפה וניסיון רב בתחום. כדי להבטיח לכם את האוכל הטעים והאיכותי ביותר בסעודות מצווה, אנו לא נתפשר, לא על טריותם של המרכיבים ולא על איכותם. כל מרכיב נבחר בקפידה ובכל מנה מושקעת המון מחשבה ואהבה כאשר המטרה היא: לבנות עבורכם תפריט טעים שישאיר לכם טעם של עוד.

כשזה נוגע לקייטרינג שלכם, אנו לא מתפשרים

מלבד הניסיון, המקצועיות והתפריט המגוון, מטעמי בונן מחזיקים ברישיון יצרן ונמצאים תחת פיקוח וטרינרי צמוד. כמו כן המקום נמצא בהשגחת בד"ץ בית יוסף ומבטיח את שביעות רצונכם בכל סעודות מצווה או אירוע אחר בו אתם זקוקים לשירותי קייטרינג.

אנו נשמח לעמוד לרשותכם באירוע הבא שלכם.

להזמנת קייטרינג לסעודות מצווה צרו עמנו קשר ואנו נעשה את המרב כדי שאתם תהיו מרוצים.

התקשרו כעת