פסח

pd_btnprint_btn
אחד המאפיינים של חג הפסח הוא ללא ספק מאכלי החג שלו. אם השנה אתם מארחים או שנתבקשתם להביא לערב החג מיני תבשילים,
לנו במטעמי בונן יש את הפתרון המושלם עבורכם – אוכל מוכן / קייטרינג לפסח.

ההכנות לארוחת הפסח מעולם לא היו פשוטות יותר

חג הפסח מסמל יותר מכל את היציאה מעבדות לחירות. לכן במקום שתהיו משועבדים להכנות הרבות שדורשת ארוחת החג, אנו מזמינים אתכם להרגיש חופשיים מהטרחה ולהזמין אוכל מוכן מקייטרינג משפחתי ולו ניסיון רב בתחום.

קייטרינג לפסח מבית מטעמי בונן כולל תפריט המותאם לטעמים והעדפות שלכם, כמו גם לכל מנהגי המסורת שלכם, לרבות המאכלים שאתם רגילים לאכול ולהכין. כל המאכלים שלנו מוכנים ממרכיבים טריים בלבד, ומכילים את טובי מוצרי המזון שיש לארצנו להציע. את התפריט לחג אנו נשמח לבנות יחד עמכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שהוא יענה על טעמכם האישי וכן על טעמם של האורחים.

כל היתרונות באוכל מוכן / קייטרינג לפסח

לאוכל מוכן, או לקייטרינג לפסח, ישנם יתרונות רבים. בפסח במיוחד ולפני כניסת החג, רוב בתי האב טורחים על ניקיון הבית והכשרת כל החללים השונים. כמה נפלא יהיה להשאיר את הבית ואתו את המטבח נקי ולהזמין אוכל מוכן?

האוכל מגיע ישירות אליכם כשהוא חם וטרי וכמובן בהתאם למספר המנות הדרושות לכם, כמו כן, בעזרת הקייטרינג שלנו, תוכלו להכיר טעמים חדשים שלא טעמתם ולהתוודע למאכלים מסורתיים של עדות אחרות, אותם תמיד רציתם לנסות.

מגוון מנות מסורתיות לצדם של טעמים שלא הכרתם

מטעמי בונן הנה חברה משפחתית וותיקה, הפועלת עם רישיון יצרן ונמצאת בהשגחת בד"ץ בית יוסף ותחת פיקוח וטרינרי צמוד. במטעמי בונן אנו משקיעים מחשבה מרובה בכל הפרטים הקטנים ביותר, כדי לספק לכם ארוחת חג מושלמת, כזו העונה על כל הקריטריונים שלכם.

הזמינו עוד היום אוכל מוכן לפסח – ותוכלו ליהנות מפסח טעים, ביתי וכשר, בדיוק כמו שאתם אוהבים – וללא טרחה מיותרת.

התקשרו כעת