קייטרינג למוסדות ותעשייה

pd_btnprint_btn

כאשר בוחרים קייטרינג אשר ייתן מענה למוסדות ותעשייה ובפרט לעובדים שלכם, אתם זקוקים לחברה מקצועית ולה וותק וניסיון בתחום. כבר למעלה מ- 40 שנה שאנו במטעמי בונן מספקים שירותי קייטרינג ואוכל מוכן ללקוחות פרטיים וכן גם למוסדות ותעשייה.

העיקר הבריאות

היום מנהלים רבים במוסדות ותעשייה מבינים את החשיבות בתזונה נכונה לעובדים. תזונה נכונה מביאה תועלת רבה ותורמת רבות לארגון מכמה וכמה היבטים. אנו במטעמי בונן כבר שנים שמספקים שירותי הסעדה בענף המוסדות והתעשייה ומספקים לעובדים בדיוק את כל מה שהם זקוקים – אוכל בריא, חומרי גלם טריים במיוחד ותפריט מגוון ועשיר בכל אבות המזון המתאים לצרכים ולדרישות של כל סוגי הסועדים ובכל טווח גילאים.

ניסיון ומקצועיות

מטעמי בונן היא חברה משפחתית מנוסה אשר ערוכה לעמוד באספקת שירותי הסעדה למוסדות ותעשייה ולעסקים בכל גודל. צוות העובדים המסור שלנו, עובד מכל הלב והנשמה במטרה לספק לעובדים שלכם חוויה קולינרית ברמה גבוהה. מטעמי בונן פועלת תחת ניצוחו של השף יהודה בונן, בוגר תדמור ובעל ניסיון מקצועי רב בענף המזון, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שעם התפריט שהוא מתכנן ומתאים עבורכם, העובדים שלכם נמצאים בידיים טובות.

איכות בלתי מתפשרת

אנו במטעמי בונן כבר מזמן יודעים שעל איכות לא מתפשרים ולכן אנו מחזיקים במגוון גדול של אישורים המעידים על טיב האוכל. המקום נמצא בהשגחת בד"ץ בית יוסף, בעל רישיון יצרן וכן נמצא תחת פיקוח וטרינרי צמוד וזאת כדי לעזור לכם להבטיח, שהן אתם והן העובדים שלכם מקבלים את הטוב ביותר.

להזמנת שירותי הסעדה למוסדות ותעשייה אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. ניסיוננו רב השנים בתחום הוא זה שיעזור לנו להתאים עבורכם תפריט מגוון העונה על כל הצרכים הקולינריים והבריאותיים שלכם.

התקשרו כעת