קייטרינג לשבת חתן

pd_btnprint_btn

שבת חתן הוא אחד מהאירועים המשפחתיים הכי מרגשים וככל אירוע משפחתי, יש להיערך בהתאם עם מגוון תבשילים בטרם עת, כדי לארח ביד רמה את כל המוזמנים שמגיעים לחלוק לכם כבוד באירוע שלכם. בין אם אתם עורכים ארוחה משפחתית מצומצמת ובין אם אירוע גדול וססגוני, אנו במטעמי בונן נמצאים לרשותכם.

קייטרינג לאירוע שבת חתן

מטעמי בונן היא חברה משפחתי המציעה שירותי הסעדה ואוכל מוכן. הקייטרינג שלנו מעמיד לרשותכם תפריט עשיר ומגוון המותאם בדיוק לצרכים שלכם. בין אם לשבת חתן ובין אם לכל אירוע אחר, אנו משקיעים מחשבה רבה ומקפידים על הטיב ועל איכותם של כל המאכלים.

המזון שאנו מגישים מתוכנן על ידי השף יהודה בונן, שף וותיק ומקצועי ולו ניסיון של למעלה מ- 40 שנים בתחום. החברה היא חברה משפחתית ולכן האוכל שאנו מגישים מאופיים בטעמים הביתיים עליהם גדלנו ואותם כולם אוהבים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים שהגיעו לחגוג עמכם, יהיו שמחים ומרוצים ולא פחות חשוב– שבעים.

תפריט עשיר של מגוון מנות

התפריט שלנו עשיר במיוחד ומעמיד לרשותכם קשת רחבה של מנות החל ממנות ראשונות, דרך עיקריות ועד למנות אחרונות. באפשרותכם להרכיב תפריט אשר תואם את הטעמים שלכם ואת הטעמים של המוזמנים שמגיעים אליכם לשבת חתן. מטעמי בונן זו חברה ששמה דגש רב על איכות ולכן אנו עובדים רק עם חומרי גלם טריים מהאיכותיים ביותר שקיימים בשוק. כמו כן, החברה נמצאת תחת השגחת בד"ץ בית יוסף, בעלת רישיון יצרן, ובפיקוח וטרינרי צמוד.

מגוון טעמים חדשים מחכים לכם בשירותי ההסעדה של מטעמי בונן.

להזמנת קייטרינג איכותי לשבת חתן אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ואנו נשמח להיות שותפים באירוע שלכם.

התקשרו כעת